środa, 21 grudnia 2022

Jak rozpocząć pozycjonowanie strony

 Zdobywanie wysokich pozycji w Google na najtrudniejsze frazy kluczowe jest bardzo trudnym zadaniem. Aby to zrobić nalezy posiadać wiedzę na temat SEO. W tym artykule postaram się nakreślić w jaki sposób rozpocząć pozycjonowanie swojej strony internetowej.

1. Zrób badanie słów kluczowych

Na początku musisz dowiedzieć się na jakie frazy kluczowe chcesz uzyskać wysokie pozycje. Na pewno masz w głowie kilka istotnych fraz kluczowych na które chciałbyś znaleźć się na wysokich miejscach. Jest to jednak za mało. Obecnie, aby pozyskać wysoki ruch na swojej stronie www potrzebujesz wysokich pozycji na wiele fraz kluczowych, a więc będziesz musiał skupić się także na pozycjonowaniu na długi ogon. Zrób więc badanie słów kluczowych z wykorzystaniem narzędzi SEO, takich jak Google Keyword Planner, albo Screaming fogg. Dzięki temu będziesz wiedział, na jakich artykułach skupić się zaczynając pisac treści na swojego bloga.

2. Zatrudnij copywritera, albo pisz artykuły samemu

Jak już wspomniałem, tworzenie treści jest bardzo ważnym zadaniem, jeśli chcesz uzsykać wysoką pozycję w wyszukiwarkach. Inaczej będzie postrzegana Twoja strona jeśli będzie na niej 300 wartościowych artykułów, niż gdyby było na niej 30 takich artykułów. Stworzenie ciekawej treści jest zadaniem czasochłonnym wymagającym wiele wysiłku. Być może zajmie Ci to nawet 2-3 lata, ale warto podjąć ten wysiłek ponieważ po tym czasie staniesz się ekspertem w swojej dziedzinie.

3. Zacznij zdobywac linki do swojej strony

Link building jest kolejnym zadaniem, które Cię czeka. Aby pozyskać linki do swojej strony musisz się mocno postarać. Jeśli Twoja treść będzie na wysokim poziomie to istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że Twoja strona zacznie zdobywać naturalne linki. Jednak będzie to najprawdopodobniej zbyt mało, zacząć zajmować wysokie pozycje w wyszukiwarkach. Dlatego świetnie jest opracować własną strategię budowania linków. Ze swojej strony polecam skupić się najpierw na zdobywaniu linków tematycznych. A więc jeśli zajmujesz się sprzedażą usług dietetycznych to najpierw sprawdź blogi tematyczne i fora internetowe o Twojej tematyce. Zobacz, gdzie możesz zostawić linka do swojej strony. Nastepnie skup się na pozyskiwaniu innych linków i budowaniu własnego zaplecza SEO.

4. Promuj się na mediach społecznościowych

Media społecznościowe są świetnym środkiem na promocję swojej witryny. Dzięki temu możesz zdobyć większy ruch na stronie, a jednocześnie poprawić pozycję w Google. Wyszukiwarka zauwaza to, że Twoje marka jest coraz bardziej ceniona i poprzez promocję w Social Mediach możesz uzyskac awans w Google.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najwazniejsze informacje o Twitterze

 Twitter jest jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie, który umożliwia użytkownikom publikowanie i udostępnianie ...