środa, 21 grudnia 2022

Sposoby marketingu internetowego

 Jako specjaliści SEO, oczekuje się od nas solidnego zrozumienia naszego fachu i umiejętności przekazywania naszej wiedzy w sposób jasny i profesjonalny naszym klientom. Myślę jednak, że nasze oczekiwania powinny być ustawione nieco wyżej, podobnie jak odpowiedzialność powiernicza, do której zobowiązani są niektórzy specjaliści finansowi. Byłoby to bardzo pomocne w dalszym doskonaleniu i tak już wspaniałej branży, pomagając nam budować większe zaufanie i lepiej służyć naszym klientom.
Nigdy celowo nie narażaj klientów na ryzyko

Marketing wymaga od nas ciągłej oceny ryzyka w stosunku do nagrody, a to jest szczególnie prawdziwe, jeśli chodzi o optymalizację silników wyszukiwania, ponieważ algorytmy stale się zmieniają. Niektóre z taktyk, które byłyby akceptowalne jeszcze kilka lat temu, dziś mogą sprawić, że strona zostanie ukarana.

Ale to wykracza poza zmiany algorytmów.

Jestem zwolennikiem white-hat SEO, ponieważ tworzy ona trwałe podstawy sukcesu. Jednak co jakiś czas klienci będą nalegać na taktykę, która ostatecznie ich skrzywdzi. W niektórych przypadkach może to być spowodowane tym, że mają niewiele do stracenia i wiele do zyskania; w innych przypadkach może to być spowodowane tym, że są po prostu źle poinformowani. Tak czy inaczej, naszym zadaniem jako profesjonalistów jest, aby nigdy celowo nie narażać naszych klientów na ryzyko poprzez nasze działania, a także pomagać im w edukacji, aby nie zrobili czegoś głupiego na własną rękę.

Podobnie jak w przypadku zawodu lekarza i przysięgi Hipokratesa, naszym pierwszym obowiązkiem jako specjalistów SEO jest nie szkodzić stronom internetowym naszych klientów.
Pracuj z absolutną przejrzystością we wszystkich sprawach

Niedawno rozmawiałem z potencjalnym klientem, który był niezadowolony z wyników firmy SEO, z którą współpracował. Nie trzeba było długo szukać, aby dowiedzieć się dlaczego. Kiedy zapytałem, co zrobili dla jego kampanii, nie mógł odpowiedzieć - ponieważ powiedzieli mu, że ich techniki są zastrzeżone.

Każdy naprawdę doświadczony, profesjonalny praktyk SEO wie, że nie ma czegoś takiego jak "zastrzeżone techniki SEO", ponieważ czasy oszukiwania wyszukiwarek  minęły. Nowoczesne SEO składa się głównie z trzech elementów:

Techniczne SEO (on-site SEO)
Oryginalna, wysokiej jakości treść
Linki redakcyjne z odpowiednich stron internetowych


Klienci przychodzą do nas z kilku powodów. Jednym z nich jest to, że widzimy i rozumiemy rzeczy, których nasi klienci nie potrafią. Innym powodem jest nasza zdolność do załatwiania pewnych spraw.

Chcę, aby moi klienci wiedzieli dokładnie, co składa się na właściwą kampanię SEO, ponieważ kiedy już to zrobią, zdają sobie sprawę, że nie mają czasu, aby zrobić to samemu - zwłaszcza, jeśli weźmiemy pod uwagę, że nie wystarczy po prostu zaznaczyć pola. Zadania takie jak tworzenie treści i link building wymagają wiele pracy i muszą być wykonane na wysokim poziomie jakości. Większość klientów jest już zbyt zajęta prowadzeniem własnego biznesu, aby pisać treści lub wysyłać maile z linkami, i właśnie dlatego przychodzą do nas.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najwazniejsze informacje o Twitterze

 Twitter jest jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie, który umożliwia użytkownikom publikowanie i udostępnianie ...